Hängig..

Har precis kommit hem från jobbet..gick rätt bra idag jobbade ju med carro:) Så nu är jag hemma hos mina älsklingar..min lilla kille ligger och sover såå sött i våran säng:) ÅÅÅ vad jag älskar det busfröet..Vet inte vad jag skulle göra utan honom.. Tiden går så fort känns som om vi precis fick honom,men det e ju ändå 4,5 års sedan stora killen har han ju blivit..  Nu kom vovven oxå..han är en riktig buse ..vill gärna sitta i knät men han blir ju bara större o större för varje dag som går!!  I Morgon är det nyårsafton helt otroligt vart har året tagit vägen?? ska jobba på dagen sen vet jag inte riktigt vad det blir på kvällen..kanske umgås lite med vännerna och deras barn..men man vet aldrig. känner mej lite hängig av den eländiga förskylningen ser ut som jag gråtit i 14 dagar ungefär,men den ger säg väll nån gång:) Ha det bäst och God Natt och Dröm Sött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0