UltraLjud

Idag var jag i katrineholm och gjorde ett ultra ljud....det hade gått åt skogen som jag visste..den fanns inte kvar hos mej,den lilla krabaten....men ändå kändes det som en lättnad när jag fick veta hur det stog till...har ju bara gått runt o grublat men nu fick jag ett svar..Min vän Carro var med mig dit och det  betydde jätte mycket för mej att ha nån vid min sida när jag skulle få det besked jag förväntat mej.. Min älskade Sambo jobbade och jag förstår honom oxå,att det e tufft för honom med men killar har ju lite svårt med att visa känslor iallafall dom flesta..men han var oxå förberedd på att det var nått galet. Så nu är det bara att gå vidare och försöka igen, TACK Carro för att du finns!!!

Kommentarer
Postat av: carro

allt för dig=)

2008-12-30 @ 11:24:24
Postat av: carro

allt för dig=)

2008-12-30 @ 11:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0