Fredag!!

Äntligen Fredag....såå trött efter jobbet,har varit full rulle idag. Så nu är jag ledig lördag o söndag ska bli såå skönt,ska hitta på nått kul  med Niklas o Casper..se va det blir :) Kom hem från jobbet och vart glad för min kära Sambo hade städat o fixat,även vart till sopptippen med all skräp vi hade efter alla julklappar o sånt!! Då är det riktigt kul att komma hem efter en stökig dag på jobbet. Så snart ska jag åka ner till affären och handla lite grann inte så vidare kul men men det e ju ett måste.
Vi ska mysa ikväll med film och Pizza och bara ta det lugnt! Inge skönt att vara ute heller isbjörnarna anföll mej i morse när jag gick till jobbet och även hem... Burr nu längtar vi till våren..Ha en bra dag alla mina vänner!!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0