ledig dag..

ÅÅ så har den lediga dagen snart gått..konstigt att dagarna går så fort när man är ledig!!
Åter till jobbet i morgon,men jag jobbar kväll så det e skönt.
Har plockat lite hemma idag och lekt lite med busungen =) Vad vore jag utan honom älskar honom såå mycket .
Träffat Linda med Nixon idag,vi tog oss en liten kvälls promenad så hundarna fick leka..det var skoj tyckte dom=) Så nu sover Maximus som en stock han vart såå trött..
Har även vart hos Carro och Patrik en sväng nu ikväll,hon ville bli klippt så nu vart hon korthårig!! hehe men hon vart jätte fin.
Lilla Wilma var vaken när jag kom dit hon låg i sängen o lyssnade på pippi och drack lelle.. hon är ju för go den lilla donnan..

Nehe nu ska jag vara lite social med Niklas ska kolla på nån film och sen ska vi nog lägga oss niklas börjar ju tidigt i morgon. Godnatt alla mina Vänner.

Kommentarer
Postat av: ida

hallå vännen!!! vad kul att du okså har en blogg!!!! vilken underbart söt voffsing ni har, blir helt sjuk=) puss på dej

2009-01-08 @ 14:11:00
URL: http://idaajax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0