Snö...

När jag vaknade i morse,tittade jag ut åååå va det snöade,typiskt att den ska komma nu när man vill ha vår!! Men men barnen tycker ju det är så kul,Så vi ska ta oss ut sen och åka lite pulka Casper längtar!!! Både han och hunden älskar snö..fast jag måste väll hålla med om att det e ju rätt fint ute nu istället för kallt o grått,man blir ju lite piggare iallafall :) Ska snart dammsuga av huset och bädda rent i Caspers säng,sen har jag en maskin tvätt igång så lite fixa inne innan man drar sej ut i snön...Casper tycker mamma är tråkig..hehe dom är bra rara barn..
Nehe nu har jag inte tid och sitta här måste sätta lite fart innan Casper blir galen :) Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0