Tomtarna väck!!

Har jobbat idag till kl 13.30..skönt att sluta skapligt,då har man ju hela eftermiddagen hemma..

Idag har mina tomtar fått gömt sej i garderoben igen,så dom får komma ut igen om ett antal månader!!

Det vart väldigt tomt utan dom för dom tog rätt mycket plats hehe..men men det vart rent och fint hemma iallafall.

Så snart ska jag fixa lite mat och sen blir det en fika med carro och Wilma!!! Casper är lite leksugen så dom får väll hitta på nått skoj bygga lego elr nått..För kallt för att vara ute,men det skulle visst bli lite varmare i morgon så då får det bli pulka backen igen!

Fått nya Arbets kläder idag såå nice..så slipper man tvätta sönder dom man har menar jag... så jag har slängt in dom i maskinen så dom är rena o fräscha till arbets passet i morgon.
Min älskade sambo och pappa har fixat Pellets brännaren idag såå härligt att slippa hålla på med den där för bannade veden..så nu finns det alltid varm vatten..Tack Niklas o pappa!!

nehe nu har jag inte tid att sitta här längre, ska vika lite tvätt nu. hej så länge..


Kommentarer
Postat av: Linda, Lorenzo & Nixon

härligt att slippa elda med ved, billigt med slitigt!

Hoppas allt e ok

Kram Linda

2009-01-05 @ 19:02:40
URL: http://lindanr1.blogg.se/
Postat av: Linda, Lorenzo & Nixon

tack så mycket, gullig du e som tycker dom e fina! Jag tycker det verkligen är tok kul å ta kort! Håller på å lära mej för fullt och funderar på fotokurs till våren=)

Ja jag har både mail och msn, msn: [email protected]

mail: [email protected]

ses mer än gärna, vi har typ inget inplanerat denna veckan..=)

Kram

2009-01-05 @ 19:29:32
URL: http://lindanr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0