Länge sen...

Nu var det länge sen jag skrev igen.....men men man har ju sååååååå mycket annat att göra!!

Jaha vad har hänt sen sist???? hm....minnet e bra men kort:)

Joo vi har vart på vårat 2a ul & allt såg bara bra ut..h*n spratlade & kliade sej i pannan..Längtar så mycket tills jag får hålla den lille i min famn!!!

Magen den växer för fullt..större för varje dag som går,men vad gör det:) är sååå lycklig, & Casper tjatar & frågar när den lilla bebben ska komma ut för den ska ju faktiskt få Caspers gamla cykel har han sagt ..han e för goo min lilla kille!! Ja annrs ser dagarna ut som vanligt.. Jobbar & står i Snart sem v 30 & då kommer solen oxå..

Idag har vi iallfall vart & kollat på båt..Niklas är väldigt inne nu på att köpa en...hm jag e väl lite så där men men det kanske blir skoj när man väl har den..Vad gör man inte för sin underbara älskade=)

JOOOOOOO Mamma & hennes 2 kollegor har ju ÄNTLIGEN öppnat sin butik AMARETTO INRED!!!!!! såååå fina grejer alltså...allt från köksbord till små lycktor...man bli totalt galen när man går in där...såååååå nice...dom hade premiär idag & det gick kanon bra för dom...Jag önskar dom all lycka alltså....

Nej jag återkommer nån annan dag nu ska jag krypa ner i sängen...har sån jäkla halsbränna...uscha buscha!! men go natt all kära!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0