AC

Jaha nu var det ett tag sen jag var här & skrev men men man hinner ju inte alltid!!

Igår va det hundträning igen det var såååå hett ute konstiga väder!! & självklart när vi åkte till österåker så hade jag full fräs på ac i bilen skulle jag inte ha haft (livsfarligt) vaknade med svidnande hals ont i nacken O snorig!! Hr dum kan man bli liksom men men man lär sej av sina misstag. Men iallafall så gick det helt ok, körde lite inkallning & sånt!!

Var även under dagen uppe i lekparken med Carina & barnen..fikade & hade det trevligt=)

& så idag har jag vart på vårdcentralen i vingåker fick träffa en jätte rar Läkare (kvinnlig) inte ofta man får tag i en bra läkare där nere men jag hade väl turen med mej idag. jag vart sjukskriven yttligare 1 v. se om handen lyckas bli bättre!!
Sen efter vårdcentralen så gick jag & Casper & köpte varsin mjukglass mumms!!!!=)) & nu är vi hemma igen,Niklas kommer väll när som helst från jobbet... Hm undra vad man ska hitta på senare sen då....Det bara regnar o regnar ute ju inge skoj men men svensk sommar kallas det för ....men läste förut att det ska bli kanon värme nästa vecka ...tänk om det skulle stämma????!!! man kan ju alltid hoppas...så man kan packa väskan & dra ner till stranden;)

Nehe nu ska jag ta & göra lite nytta hemma.. Vi hörs !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0