Grått & mulet..

Usch vilket trist väder det är idag...undra när sommaren kommer???!!

Det blir väl att hålla på inne i dag med, har lite tvätt kvar sen igår & så tänkte jag ge mej på Caspers rum (storstäd) det behövs kan man säga..men det varar ju inte så fint en längre tid!! men men ...vad kan man begära av en 5åring..

Carro ringde för en liten stund sen...dom skulle komma & fika om en liten stund (trevlig) =))

Och sen efter 12 tiden så kommer Carina Jesper & kim Upp till oss o leker lite grann.. Pojkarna behöver få leka av sej en stund..

Ja just det är Onsdag idag..då är det hundträning i Österåker..Alltid lika spännande..sist då va det inge roligt i början Maximus bara drog & var helt blockerad...jag svettades som en idiot.. Han e ju sååå förbannat stark min "lilla" kille...men efter ett tag med lite hjälp av Anneli så gick det bättre=) men det gäller att inte ge sej..men idag blir det hård träning ...Ska fylla hela fikan full med köttbullar det gillar han;)..
 sen måste jag slappna av lite mer han känner ju när jag blir upp stressad..men men jag ska göra mtt bästa ikväll!!
men det e inte lätt man orkar inte lika mycket när man har en bebbe imagen heller.. man känner sej ju inte såååå smidig kan jag säga...men jag ger mej INTE!!!!!

nehe gott folk nu ska jag slänga på Kaffe bryggaren..så kaffet e färdigt till mitt besök kommer..
men ha en bra dag för det ska jag (försöka ha) trots lite illamående men men det  e ju den lille i magen som spökar.. & det är det värt...


Kramar från mej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0