Hemma dag!!

Idag har det blivit lite hemma sysslor!! har tvättat Vikt tvätt & rensat garderoberna...fan va mycket skit man samlar på sej alltså!! kläder som man glömt att man har för dom ligger lägnst in i garderoben=)...men nu har jag slängt en el sopp säck med kläder!!

Caspers garderob har fått sej en hel rensning oxå... Han växer så det knakar den lille busen..
men det sparas till den lille som kommer...om det blir en kille förstårs,men man vet aldrig;)
Kanske blir en liten tjej oxå vore kul med en av varje!!

Idag ska jag till parken med Carro!!  Mammas, Annikas & Angelickas företag har lite visningar & försäljning av sina grejer (AMARETTO INRED AB) det är grejer från indonisien o indien o sånt dom har såååå mycket fina saker.. Jag har shoppas massor!! jag e svag för lampor o lite masker & så... O det  e ju billigt!!!  Riktigt mycket fint!! sånt som man kan köpa i present till folk  dom har masker ödlor budda lampor lyktor vaser jaa du allt möjligt!! & mera kommer det att komma Möbler & sånt kommer  o det är ju såååå jäkla snyggt... Längar tills dom bygger sin affär men man kan ju handla från dom redan nu...


Nehe nu ska jag sätta lite fart har precis duschat,ska vika den sista tvätten som ska in i garderoberna,sen blir det en promenad med Vovven & sedan blir det stor städning av bilen.. det behövs kan man säga=) den e såååå äcklig!!


Ha det så bra... så hörs vi//Sandra

Kommentarer
Postat av: nexa

Värst så hurtig du varit idag, hehe.

Jag väntar otåligt på att det ska bli webbutik av företaget, eftersom varenda visning jag hört talas om varit dagen efter jag o Lucas hälsat på i Vingåker, det är så typiskt! Ödlorna har mamma köpt, och jag tycker INTE de är fina, snarare läbbiga, men en del annat finns ju att se, så jag får väl ha tålamod helt enkelt!

Ha en bra dag!

Jessica

2009-06-09 @ 12:47:33
URL: http://nexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0