Nu är jag tillbaka!!

Nu var det år & dar sen jag skrev i min blogg...har liksom inte haft tiden o orken & allt sånt där som man måste ha!!

jaha vad har hänt i mitt liv då???!!!  Mycket kan jag säga=)

Min lill kille blev 5 år i maj sååå stor..Tiden går alldeles för fort..

Min Vovve Maximus han bara växer & gror han blir 9 månader nu & hans vikt är 44 kg. Phu sååå stor.
Var iväg på valpträgg för ett tag sen & fick träffa alla hans syskon...men han var störst i kullen.. (ÅÅ självklart finast) ;).

Och casper ska äntligen få bli storebror nu..han är sååå stolt. han var med när vi gjorde ul den 2/6 det var så spännande tyckte Casper=) Ska på ul den 30/6 igen då e ju bebben lite större...dom vill kolla lite extra eftersom det gick tokigt förra gången.. men denna gång känns det verkligen att man är gravid..alla symtom tror jag ja har=)

Nehe nu har jag ine tid att skriva mera just nu..men kankse lite senare. Ska träffa min carro nu för en fika=)

Kramar i massor//Sandra


Kommentarer
Postat av: Cilla

Hej, vad roligt att läsa din blogg. Hoppas allt är bra med er och den lilla i magen.

2009-06-08 @ 13:38:42
URL: http://Http://cillablixt.blogg.se
Postat av: nexa

Jahaaaa, ska det bli tillökning, grattis! Hoppas allt går bra!

Kul att hitta någon blogg som skrivs av folk man känner lite, annars är det mest bara främlingar ju, haha.

Själv skriver jag under pseudonym för att jag har skyddad identitet och "måste" det fram tills skyddet tas bort, man får inte avslöja för mycket om sig själv för då tas skyddet bort i förtid.

Men det är jag i alla fall, Jessica/Selene, om du minns, haha.

men om du hälsar på, så skriv inte namnet, tack!

/Jessica ("Nexa", sammandrag av vovvarna Nemo och Axa)

2009-06-08 @ 14:16:09
URL: http://nexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0