Såå glad!!

Igår så var det ju hundträning igen=) sååå roligt för det gick såååååååå bra!! Jag är super nöjd med gårdagen..
Maximus lyssnade helt på mej hade full kontakt hela tiden vid fot gående=) han klarade platsliggandet helt klock rent!
& inte bara det jag kopplade bort kopplet!!!!!!!! När det var 10 andra hundar där oxå..Och körde inkallning HELT KLOCKRENT!!!!!! SUPER NÖJD!!

Vi åkte till träning vid 18 tiden så kom vi hem vid 21.30..
men vi fikar ju där i mellan oxå..& ger våra hundar en liten kort promenix..å det e ju inte bara träning för hela slanten..

sen när jag kom hem så var det bara att typ duscha & sen var jag så trött så vi kröp ner i sängen & kollade på film..Min Älskling skulle ju upp kl 5.30..

Hej hopp jag skriver nog mera sen om dagen som varit//sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0